конспект урока Countries
1. EDUCATIONAL: To consolidate and generalize knowledge of students on the Unit "Geography"; to enrich students knowledge in all spheres of country study; to widen their vocabulary through doing different tasks; to help to analyze the differences between two countries and their capitals.
2. DEVELOPMENTAL: To develop student's skills in oral speech; to and develop student's writing, reading and speaking abilities through giving several tasks; to improve their mental and critical thinking.
3. CULTURAL: To bring up patriots of their Motherland; to chance their respect for people of different nationalities; to improve their pride of their native, country; to bring up students to respect and love foreign language.
TYPE: revision of the previous materials; combination lesson.
METHOD: logical meaning model, game "Bingo", "Who is the faster?", Bloom taxonomy, Venn diagram.
VISUAL AIDS: a text, maps, flags, symbols, cards, different tasks on the sheets, pictures of sightseeing of GB, words, booklets.
Выходные данные (библиографическая ссылка):
Калантыренко Н. В. Countries // Международный каталог для учителей, преподавателей и студентов «Конспекты уроков» // URL: https://xn----dtbhtbbrhebfpirq0k.xn--p1ai/in-yaz/8-klass/file/6545-countries (дата обращения: 15.11.2024)- Русская поэзия
- Экология нашей планеты
- Попытайся стать успешным человеком
- Совершенствование коммуникативных компетенций на отдельных этапах урока с использованием сингапурских структур, направленных на развитие креативного мышления обучающихся
- The internet services
- Употребление артикля с обобщающим значением
- Functions of the state
Вместе мы делаем образование лучше!
Сейчас на сайте 9678 пользователей.
Отзывы